Kahel kolmest eestlasel on väga madal D-vitamiini tase.

2009. aastal täiskasvanud eestlaste D-vitamiini vajadust kaardistava uuringu käigus selgus, et vaid 33% elanikkonnast on normikohane D-vitamiini tase ses osas, mis puudutab keha füsioloogilisi vajadusi1.

Uuringu tulemusel sai selgeks, et Eestis elavate täiskasvanud inimeste D-vitamiini tase on liiga madal (seda eriti talvel) ning see vajab korrigeerimist.

See motiveeris meid tegutsema ja me otsustasime anda igale Eesti majapidamisele aasta D-vitamiini varu-Correct: aastavaru D-vitamiini. Selleks, et enda oma kätte saate, vajutage vaid allpool olevat nuppu ning täitke tellimusvorm.

Jah, soovin tasuta* D-vitamiini aastavaru saada.

*Maksate vaid saatekulu 2,49 EUR

Miks on D-vitamiin nii oluline?

D-vitamiin on meie tervisele jaoks hädavajalik. See toetab meie immuunsust ja aitab säilitada terveid luid, lihaseid ja hambaid.

Parim D-vitamiini allikas on päike. Kui meie nahk on päikese käes, toodab see D-vitamiini. Kahjuks pole meil Eestis palju päikselisi päevi.

Pealegi ei veeda me piisavalt aega õues päikese käes. Ja kui me seda teeme, kasutame õigustatult ka UV-päikesekreeme. Päikesekaitsekreemi miinus on aga see, et selle kasutamine piirab nahas toimuvat D-vitamiini sünteesi.

Seetõttu on hea mõte toetada oma keha toidulisanditega, näiteks VitaSolaris® D3, mis annab vajalikku D-vitamiini D3 kujul. See on ülioluline, sest uuringute kohaselt on looduslikult saadud D3-vitamiin D-vitamiini kõige paremini omastatav vorm.

Piisab vaid 1 tabletist päevas!

Jah, soovin tasuta* D-vitamiini aastavaru saada.

*Maksate vaid saatekulu 2,49 EUR

Mis vahe on D2-vitamiinil ja D3-vitamiinil?

D2-vitamiini (ergokaltsiferool) allikad: seened ja taimed

D3-vitamiini (kolekaltsiferool) allikad: rasvane kala, kalaõlid ja või, munakollane, maks

D2-vitamiin

D2-vitamiini toodetakse taimedes ja seentes UVB-kiirguse toimel. D2-vitamiini on odavam valmistada, seetõttu kasutatakse seda sageli toidule rikastamiseks (nt hommikusöögihelvestele).

D3-vitamiin

D-vitamiini toodetakse nahas päikese käes viibimise ajal. Kui nahk on päikese käes (ilma päikesekreemideta), toodab see kolekaltsiferooli. D3-vitamiini peamised allikad toidus on rasvased kalad (näiteks lõhe, tuunikala ja makrell).

Peamine erinevus

Pole kahtlust, et vajame nii D3-vitamiini kui ka D2-vitamiini. D3-vitamiin on aga meie keha jaoks kriitilise tähtsusega. Meie keha omastab ja kasutab seda paremini ning uuringud näitavad, et see on meie luude, lihaste, hammaste ja ennekõike immuunsuse jaoks eluliselt tähtis.

Jah, soovin tasuta* D-vitamiini aastavaru saada.

*Maksate vaid saatekulu 2,49 EUR

Jah, soovin tasuta* D-vitamiini aastavaru saada.

*Maksate vaid saatekulu 2,49 EUR

1 „Seasonal variance of 25-(OH) vitamin D in the general population of Estonia, a Northern European country” M. Kull Jr, R. Kallikorm, A. Tamm, M. Lember, Jaanuar 2009 ,https://bmcpublichealth.biomedcentral. com/articles/10.1186/1471-2458-9-22 [viimati vaadatud: 05.08.2020]

See veebilehekülg kasutab küpsiseid. Seda lehte kasutades nõustute nende kasutamisega. Lisateave